دردسر ربودن همسر سابق برای گرفتن طلب

دردسر ربودن همسر سابق برای گرفتن طلب

پسر جوان كه برای رسیدن به طلبش، همسر سابقش را ربوده بود، فكر نمی‌كرد با دردسر بزرگی رو‌به‌رو شود.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 22 خرداد امسال زن جوانی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شكایت كرد كه دو مرد جوان وی را از مقابل مترو ربوده و بعد از كتك زدن وی از او پول اخاذی كرده‌اند. 
 با دستور بازپرس احسان زمانی، تحقیقات پلیسی از این زن در پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. وی به افسر تحقیق گفت: صبح از ایستگاه متروی هفتم‌تیر خارج شدم. در خیابان منتظر تاكسی بودم تا برای نظافت به خانه زنی بروم كه خودروی پژویی مقابلم توقف كرد و دو سرنشین آن به من حمله كردند، كتكم زدند و مرا با انداختن داخل خودرو، ربودند. یكی از آنها گفت نشانی خانه‌ام را دارد و 20 میلیون تومان به او نپردازم، بچه‌هایم را می‌رباید و به قتل می‌رساند. از ترس جان دو دختر پنج و هفت ساله‌ام با گوشی تلفن همراهم یك میلیون و 800 هزار تومان به حساب آدم‌ربایان واریز كردم.
وی افزود: یكی از آنها از خودرو پیاده شد و همدستش گفت باید بقیه پول را بپردازم، در غیر این صورت، دوستش اكنون به مقابل خانه‌ام می‌رسد و با دستور تلفنی او، دخترانم را می‌رباید. از مرد آدم‌ربا خواستم مقابل بانكی توقف كند، هفت میلیون تومان از حسابم برداشت كردم و به او دادم. تهدید كرد كه باید تا چند ساعت دیگر بقیه پول 20 میلیون تومان را بدهم در غیر این صورت بلایی سر بچه‌هایم می‌آورد و بعد مرا از خودرو پیاده كرد. خیلی ترسیده بودم و به خانه‌مان بازگشتم، خبری از دخترانم نبود و جست‌وجوهایم برای یافتن آنها بی‌نتیجه مانده و می‌ترسم بلایی سرشان بیاید. 
 در جریان تحقیقات از این زن معلوم شد كه یكی از متهمان، شوهر موقتش به نام محمد است. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. وی منكر هر‌گونه جرایمی شد. 
در ادامه تحقیقات مشخص شد، دو فرزند شاكی برای بازی به پارك رفته و مسیر خانه را گم كرده بودند كه توسط ماموران پلیس پیدا شد.
 متهم پرونده دیروز برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: دیپلم برق دارم و به‌عنوان پیك موتوری كار می‌كنم و علاوه بر آن در محله‌های مختلف به عنوان دستفروش سفره می‌فروشم. مرداد سال گذشته كه با مادر این دو كودك در چهارراه مولوی آشنا شدم. تلفنی با هم حرف زدیم و در جریان ملاقات‌هایی كه با هم داشتیم، او به من گفت كه شوهرش معتاد بوده و آنها را ترك كرده و اكنون غیابی از وی جدا شده و همراه دو دخترش زندگی می‌كند. بعد از عقد موقتش، هزینه زندگی‌اش را دادم و به خانه‌اش در رفت و آمد بودم. در این مدت 20 میلیون تومان به او دادم تا برایم نگهداری كند، اما این پول را پس نداد و من برای رسیدن به پولم او را ربودم.
 تحقیقات تكمیلی از متهم پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد.