اشتغال،  اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

اشتغال، اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به این‌كه توجه به رفع معضل بیكاری در كشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: وظیفه اصلی ما ایجاد اشتغال در كشور است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بركتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، محمد مخبر با تأكید بر ساما‌ندهی اشتغالزایی در كشور افزود: اهمیت فعالیت‌های بنیاد بركت از این منظر قابل تحسین است. این بنیاد در رفع برخی از معضلات كشور از جمله بیكاری می‌تواند نقش مهم و بسزایی را ایفا کند. رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عنوان كرد: بنیاد بركت با وجود همه فعالیت‌ها و اتفاقات خوبی كه رقم زده است، اما همچنان باید برای رسیدن به نقطه ایده‌آل تلاش كند. این بنیاد كه مورد وثوق و اعتماد مردم است، باید به جایی برسد كه همه، امور خیریه خود را از طریق بركت دنبال كنند.
مخبر داشتن روحیه انقلابی و جهادی را شرط اصلی فعالیت در بنیاد بركت ذكر و بیان كرد: بنیاد بركت جای نیروهای نخبه و جهادی است. روحیه جهادی نیز به معنای انجام كارهای بی‌برنامه نیست، بلكه شرط اصلی فعالیت‌های جهادی، برخورداری از هوشمندی، نظم، ایثار، تعامل، ازخودگذشتگی و مشورت‌گیری است.
وی داشتن سلامت نفس را از دیگر ملزومات فعالیت در بنیاد بركت نامید و افزود: بنیاد بركت امروزه به یك آبرو برای كشور تبدیل شده و عملكرد آن حتی به لحاظ شاخص‌های بین‌المللی هم مقبول و مورد تأیید است. البته در راه خدمت‌رسانی به مردم نباید احساس رضایت از خود داشته باشد كه همین رضایت‌مندی، موجب شروع افول خواهد شد.