هم‌خانگی، ترفند 2 پسر و  یك دختر برای سرقت‌های سریالی

هم‌خانگی، ترفند 2 پسر و یك دختر برای سرقت‌های سریالی

 دو پسر جوان با جا‌زدن خود به جای دختر، مردانی را كه در سایت دیوار و شیپور به‌دنبال همخانه بودند شكار می‌كردند. آنها بعد از فریب قربانیان دختری كه عضو باند بود را به خانه آنها می‌فرستادند و با آبمیوه مسموم این افراد را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌كردند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از زنی به اتهام بیهوش كردن وی و سرقت اموالش شكایت كرد. با دستور بازپرس حمید رضا رستمی، تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
شاكی به افسر تحقیق گفت: آگهی یافتن همخانه برای خانه‌ام در شمال غرب تهران را در سایت شیپور و دیوار درج كردم تا این‌كه در این رابطه با دختری آشنا شدم كه می‌خواست همخانه‌ام شود. یك شب او برای دیدن خانه‌ام آمد و بعد از نوشیدن آبمیوه‌ای كه او برایم درست كرد، بیهوش شد.  10 ساعت بعد كه به‌هوش آمدم صبح شده و از او خبری نبود و وسایل خانه از جمله لپ‌تاپ، دلار و سكه سرقت شده و آن دختر فرار كرده بود.
این در حالی بود كه مردان دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شكایت كردندكه دختر جوانی به بهانه هم‌خانه شدن با آنها یا اجاره كردن یكی از اتاق‌های خانه آنها برای برادر، برادرزاده و خواهرزاده دانشجویش آنها را بیهوش كرده و اموالشان را دزدیده است. در جریان تحقیقات معلوم شد كه دختر جوان در هر سرقت با چهره گریم شده به خانه شاكیان رفته است. سرانجام در یكی از روزهای تیر امسال مردی كه در دام همان دختر جوان گرفتار شده بود به پلیس آگاهی آمد و به افسر تحقیق گفت: خانه‌ام حوالی خیابان قائم مقام فراهانی تهران است. آگهی هم‌خانگی در سایت دیوار دادم كه دختری برای دیدن خانه و هم‌خانگی برادر دانشجویش به خانه‌ام آمد و قرار بود تا نیم‌ساعت دیگر برادرش هم برسد. نامش الناز و 25 ساله بود. آبمیوه برایش گذاشتم كه چای خواست. بازگشتم به اتاق و من آبمیوه را نوشیدم كه بیهوش شدم. چهارساعت بعد بیدار شدم اما الناز نبود و لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه و مقداری طلا به ارزش ۶۰ میلیون تومان سرقت شده بود.
ماموران در بازبینی دوربین مداربسته ساختمان محل زندگی شاكی متوجه شدند زن سارق با دو مرد كه سرنشینان خودروی مزدا 3 بودند بعد از سرقت از محل فرار كردند. مالك خودرو احضار و با تحقیق از وی معلوم شد كه چند ماه پیش وكالتی خودرو را به شخصی به نام رامین 28ساله فروخته است. سرانجام چند روز پیش رامین در شهرستان بهارستان شناسایی و بازداشت شد. خودروی مزدا‌3 هم از خانه‌اش كشف شد. او در تحقیقات پلیسی اعتراف كرد كه این دزدی‌های سریالی را با همدستی دوستش خشایار و الناز كه دختر مورد علاقه او بوده انجام داده‌اند. متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در محدوده اشرفی‌اصفهانی و خیابان سهروردی پایتخت بازداشت شدند و به همدستی در سرقت‌ها
اعتراف كردند.
سرهنگ چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان تاكنون به هشت فقره سرقت به شیوه به‌دام‌انداختن افراد در سایت دیوار و شیپور به بهانه هم‌خانگی و بیهوش كردن شاكیان اعتراف و گفتند از شش ماه پیش جرایمشان را شروع كردند. ارزش اموال سرقتی تاكنون 300 میلیون تومان بوده كه بخشی از این اموال در خانه مجردی خشایار كشف شد.