زارع در پاسخ به استیوسون: حرفم را روی تشک می‌زنم

زارع در پاسخ به استیوسون: حرفم را روی تشک می‌زنم

در مسابقات جهانی کشتی در نروژ بود که دعوتنامه آمریکایی‌ها برای برگزاری یک مسابقه دوستانه به دست علیرضا دبیر رسید. در این دعوتنامه به‌صورت رسمی از ایران دعوت شده است تا در مسابقه‌ای دوستانه در دالاس آمریکا شرکت کند. اما این همه ماجرا نیست و آنچه که باعث شد دعوت آمریکایی‌ها از ایران بازتاب زیادی داشته باشد، گذاشتن یک کامنت زیر پوستر طراحی شده این رقابت جذاب است؛ کامنتی که خیلی زود نگاه‌ها را به خودش جلب کرد. این کامنت را گیبل استیوسون، قهرمان وزن 125 کیلوگرم آمریکایی در المپیک توکیو گذاشته بود؛ کسی که پس از این رقابت‌ها
و به یک‌باره تصمیم گرفت تا قید ادامه حضور در کشتی را بزند و وارد رقابت‌های کشتی‌کچ شود! استیوسون نوشته است:«به ایران بگویید زارع را بفرستد، من دارم آماده می‌شوم.» از همان روزی که امیرحسین زارع قهرمان جهان شد و تاج پادشاهی را روی سر خودش گذاشت کامنت‌های استیوسون هم در پست‌های مختلف شروع شدند. از اینستاگرام فدراسیون جهانی گرفته تا صفحه رسمی فدراسیون کشتی آمریکا. امیرحسین زارع در مورد کری‌خوانی گیبل استیوسون، قهرمان آمریکایی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: «خیلی خوشحال می‌شوم اگر قرار باشد برای این مبارزه دوستانه در ترکیب تیم ملی باشم و به آمریکا برویم تا با این کشتی‌گیر آمریکایی کشتی بگیرم. من در المپیک می‌خواستم با او کشتی بگیرم اما آنجا نشد و او در جهانی هم غیبت کرد ولی الان خیلی خوشحالم و ما می‌توانیم سال‌ها رقابت خیلی قشنگی با هم داشته باشیم. من به‌دنبال این هستم که سالیان سال حرف اول را در کشتی دنیا بزنم.»
نفر سوم المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داد: «این صحبت‌هایی که آقای استیوسون کرده برای من خوب بود و قطعا بهانه و انگیزه خوبی برای از‌سرگیری تمریناتم خواهد بود. پاسخی برای کری‌خوانی کشتی‌گیر آمریکایی ندارم، چون قبل از کشتی حرف نمی‌زنم و کری نمی‌خوانم. معمولا حرف‌هایم را روی تشک می‌زنم.»