کاخ‌موزه هنر ایران، تبلور هنر دست استادکاران ایرانی  است

کاخ‌موزه هنر ایران، تبلور هنر دست استادکاران ایرانی است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه رئیس بنیاد مستضعفان هفته گذشته از کاخ موزه هنر ایران (کاخ مرمر) بازدید کرد.
سیدعزت‌ا...ضرغامی در بازدید از کاخ مرمر، آثار هنرمندان آیینه‌کار، معرق‌کار، میناکار ایرانی و خالقان آثاری چون گنبد مینا، نقاشی‌های دیواری، قالی‌های دستباف و اصیل و سوزن‌دوزی‌های هنرمندان را بی‌بدیل و نشان از توجه مردم ایران به هنر و ابنیه تاریخی دانست و گفت:کاخ موزه هنر ایران، نمایش تمام عیار هنر دست استادکاران ایرانی است. ضرغامی در گفت‌وگو با مدیر و راهنمایان موزه تاکید کرد: آشنا کردن مردم با میراث افتخارآمیز و تاریخ تمدن ایران بزرگ از وظایف اولیه حاکمیت است و مدیریت خوب بنیاد مستضعفان در احیای میراث‌فرهنگی و تأسیس موزه‌های جدید، تحسین‌برانگیز است.
پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان نیز به توانمندی هنرمندان مرمتگر و بازسازی موزه هنر ایران اشاره کرد و گفت: بنیاد مستضعفان آماده همکاری‌های جدی در حوزه هنر مرمت و موزه‌داری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر کشور است. او تاکید کرد: هدف از تأسیس موزه‌های جدید، نمایش هنر و تاریخ پرغرور مردم این سرزمین است.