اینجام حال ترامپ خرابه

اینجام حال ترامپ خرابه


 امروز چی داریم؟ راستش این سؤالی است كه هر روز اول وقت از خودمان می‌پرسیم. نه اگر بخواهم دقیق‌ترش را بگویم همین كه صفحه‌های هر روز را می‌بندیم و یك نفس راحت می‌كشیم، یادمان می‌افتد كه زندگی روزنامه‌نگاری هم مثل بقیه مشاغل، فردا و فرداهای دیگری در پیش دارد و باید فكر سوژه‌های تازه برای روزهای بعد باشیم. خلاصه این ستونی كه شما هر روز می‌خوانیدش و علامت سؤال مقابل عنوان ستون را می‌بینید، ماجرایی است كه لااقل دو روز قبل از خوانده شدنش توسط شما رقم خورده است. خلاصه گفتم كه بدانید حسابی به فكریم و دلمان می‌خواهد سوژه‌های خوبی برای نوشتن پیدا كنیم.
امروز هم هر چند جناب آگهی آمده و یك صفحه‌مان را گرفته است، اما قول می‌دهیم در همین سه صفحه‌ای كه برایمان باقی مانده برویم سراغ موضوعاتی كه برایتان جذاب باشد. باور ندارید؟ ببینید.
خب. حالا برویم سراغ توضیـــــــح ســــــــــــوژه‌ها و اتفاق‌های امروزمان. در همین صفحه‌ای كه مشغول خواندنش هستید محمدصادق علیزاده، دبیر گروه فرهنگی كه اتفاقا روحیه طنازانه‌ای هم دارد و همین دیروز اول همین ستون یكی از بچه‌های گروه را حسابی نواخته بود، رفته سراغ یك شب شعر طنز به اسم نطنز كه من ترجیح می‌دهم بخوانمش «نه طنز» چون به نظرم طنازانه‌تر و خنده‌دار‌تر است. در این شب شعر هم اتفاقات جالبی افتاده. فكرش را بكنید بر و بچه‌های جشن انقلاب در روستای پیته‌نوی بهشهر آمده باشند به تهران و از حال خراب این ترامپ قمارباز حال خراب شعر خوانده باشند. این روزها هم كه خدا را شكر به مدد رشد نجومی قیمت‌ها حسابی طنز لازمیم. از من می‌شنوید از همین صفحه شروع كنید.
و اما صفحه سینما. خبرنگاران این صفحه آنقدر كار درستند كه همیشه می‌گردند و سوژه‌های جذاب و البته تاثیرگذار انتخاب می‌كنند. امروز هم   رفته‌اند سراغ حضور این بازیگران خارجی كه از كارگردان‌ها و تهیه‌كننده‌ها از چپ و راست هوارشان می‌كنند بر سر سینمایی كه تا دلتان بخواهد بازیگر خانه‌نشین و بیكار دارد. خلاصه كه همكارمان حواسش به این بیكاری‌های داخلی بوده و سوژه انتخاب كرده. بروید صفحه 11 و ببینید ساناز قنبری امروز چه كرده!
می‌رسیم به صفحه 10. این صفحه 10 همیشه جذاب كه از قضا امروز مطلب كاملا جدی آن را هم صابر محمدی نوشته كه هر روز 99 درصد حرف‌هایش را در قالب طنز بیان می‌كند. گزارشی منتشر شده بود كه نشان می‌داد قیمت هر صفحه كتاب در نمایشگاه سال آینده صفحه‌ای 246 تومان خواهد بود. محمدی سفر كرده به چند سال پیش و قیمت هر صفحه كتاب را بررسی كرده تا رسیده به امروز. بخوانید و ببینید اوضاع از چه قرار است.