حق با شماست

حق با شماست

# تغییر- کاربری
ارجمند از تهران:
بیشتر زمین‌های محله‌های مرتضی‌گرد در منطقه 19 تهران در حال تغییر كاربری و تبدیل زمین‌های كشاورزی به آپارتمان است.

# پاکسازی ـــ طبیعت
سندانی از كرج:
هر ساله طرحی از سوی شهرداری كرج بابت پاكسازی طبیعت و همیاری با پاكبانان برای جمع‌آوری زباله‌ها اجرا می‌شود، امیدوارم با حمایت مسؤولان این كار در تمامی شهرها و استان‌های كشور صورت گیرد.

# قدردانی ـــ شهرداری
قمیشی از تهران:
از شهرداری و نیروی انتظامی بابت جمع آوری معتادان و كارتن خواب‌های میدان شوش و خیابان‌های اطراف كه باعث مزاحمت برای شهروندان می‌شدند كمال تشكر و قدردانی را دارم.

# صف ـــ گوشت
واحدی از تهران:
صف‌های طویل گوشت منجمد همچنان ادامه دارد و توزیع نامناسب گوشت و پخش عمده آن در مناطق شمالی تهران علت اصلی این مشكلات است.

# دستفروش ـــ اسکان
شكوری از تهران:
چرا شورای شهر و شهرداری تهران راه‌حل ساماندهی دستفروشان را فقط جمع‌آوری آنان می‌دانند؟ با توجه به وضعیت اقتصادی آیا اسكان دادن ایشان برای كسب روزی حلال بهتر نیست؟

# تهران ـــ گران
كرمانی از تهران:
قوانین جدید شهرداری تهران باعث افزایش هزینه‌های شهروندان شده است و با توجه به طرح‌های پیشنهادی كه سال آینده قرار است اجرا شود این هزینه‌ها افزایش بیشتری پیدا می‌كند.

# بازار ـــ دولت
خانوردی از تهران:
كماكان نوسانات ارز در بازار قابل مشاهده است و برخلاف وعده‌های دولت در كنترل بازار، هیچ نشانی از حضور و نظارت دولت در بازار دیده نمی‌شود.

# رویای ــ میوه
جمعی از شهروندان:
صادرات چند برابری محصولات كشاورزی نسبت به سال قبل و كاهش تولید این  محصولات، باعث گرانی و فشار زیادی بر مردم شده است طوری كه خرید میوه برای خانواده‌ها در حال تبدیل شدن به آرزو ست.