بدون تیتر

بدون تیتر

254 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواستار تحقق قانون و پرداخت وام 200میلیون تومانی نوسازی مسکن روستایی شدند.

یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که میزان گازوئیل ذخیره‌شده در این کشور به شکل غیرقابل قبولی پایین است و آمریکا فقط برای 25 روز گازوئیل دارد.

شورای رقابت طی مکاتبه‌ای در ۱۹مهرماه، به شرکت ملی راه آهن درباره اجرا نکردن دستورالعمل تعیین نرخ خدمات لوکوموتیوهای بخش خصوصی اخطار داد.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اعلام این‌که خودروساز تمایلی به اعلام منابع تامین کنندگان قطعات خود ندارد، گفت: ما سه شرط برای تغییر تاییدیه‌های استاندارد به خودروساز اعلام کرده‌ایم تا تغییرات در تاییدیه‌های یک ماهه استاندارد اعمال شود.

بازار سرمایه به روند نزولی خود ادامه داد؛ به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۹ هزار واحد کاهش یافت.

مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اجرای مانور ایمنی و بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در کشور خبر داد و توجه به کارگران ساختمانی را از اولویت‌های حوزه بازرسی کار عنوان کرد.

مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن۱۳۹۹ تا پایان مهر۱۴۰۱ برابر با 30.2هزار میلیارد تومان است که بیش از 21.4هزار میلیارد تومان آن به عملکرد ماه‌های اخیر مرتبط می‌شود.

مدیرکل مدیریت مصرف آب شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: کاهش زمان مصرف آب و استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف، به عبور از شرایط سخت تأمین آب کمک می‌کند.

رئیس مرکز ملی آمار ایران معتقد است که راه حل اختلافات آماری بین دستگاه‌های مختلف، تمکین متولیانی مانند بانک مرکزی به فهرست آمارهای رسمی است و در یک حوزه به دو آمار نیاز نداریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که بیش از ۵۰ درصد از کارت‌های بازرگانی کل کشور مربوط به استان تهران است.
ضمیمه قاب کوچک