مصرف یک نخ سیگار، رنگ آدمربایی گرفت

مصرف یک نخ سیگار، رنگ آدمربایی گرفت

زن و شوهر جوان که به اتهام اقدام به ربودن راننده اینترنتی تحت تعقیب بودند، بازداشت شدند. مرد آدمربا مدعی بود به خاطر کشیدن یک نخ سیگار با راننده درگیر شده و او برای انتقام این ادعا را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، پنجشنبه هفته گذشته مردی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، شکایت کرد زن و شوهری قصد ربودن وی با انگیزه سرقت خودرو و اخاذی را داشتند که ناکام ماندند.
با دستور قاضی محمدتقی شعبانی تحقیقات در این‌باره در دستور کار پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت و شاکی گفت: راننده اینترنتی‌ام، یک زن و شوهر جوان رادر یکی از محله‌های تهران  سوار کردم تا به محله دیگری منتقل کنم. اما مسافر مرد سیگاری را روشن و شروع به پک زدن کرد. وقتی به او اعتراض کردم سیگار را خاموش کند، توجهی نکرد و درگیری لفظی پیدا کردیم. بعد از طی مسافتی ناگهان او قمه‌ای که در کیفش بود را بیرون آورد، قصد جانم را داشت و باتهدید گفت خودرویت را بده.  برای فرار از دست‌شان خودرو را متوقف کردم. مردم با شنیدن صدای فریادهایم به کمکم آمدند و آنها با دیدن افرادی که دور خودرو جمع شده بودند، فرار کردند. با شکایت این راننده، متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند که دو روز پیش خانه‌شان شناسایی و بازداشت شدند. متهمان به شعبه هفتم بازپرسی  دادسرای جنایی تهران منتقل شدند اما اظهارات شاکی را قبول نکردند. 
مرد جوان در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شدیم،  قبل از حرکت، یک نخ سیگار روشن کردم که همین باعث ناراحتی راننده شد و سیگار را خاموش کردم. در طول مسیر راننده مدام غر می‌زد که چرا در خودرویش سیگار کشیده‌ام و همین باعث دعوای‌مان شد. او قمه‌ای را از زیر صندلی‌اش بیرون آورد و قصد جان‌مان را داشت که موفق نشد و با توقف خودرو، پیاده شده و فرار کردیم. دیگر خبری از راننده نداشتیم تا این‌که بعد از دستگیری، فهمیدیم از ما شکایت کرده است. همسر متهم نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کرد. 
برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها برای مشخص شدن این‌که راننده اینترنتی حقیقت را می‌گوید یا آنها، ادامه دارد.