سناریوی هولناك زن خیانتكار برای قتل شوهر

سناریوی هولناك زن خیانتكار برای قتل شوهر

سناریوی زن جوان كه با همدستی مرد غریبه شوهرش را كشته و مرگ او را تصادف نشان داده بود، با تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی ساوه فاش شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی بهمن سال گذشته زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ساوه شكایت كرد كه شب‌هنگام شوهرش با خودروی سواری خود از خانه‌شان در یكی از محله‌های ساوه بیرون رفته و دیگر بازنگشته و با گذشت یك شبانه‌روز موفق به یافتن وی نشده است.
تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌كه ساعاتی بعد ماموران گزارشی را دریافت كردند كه نشان می‌داد مرد جوانی كه راننده خودروی سواری بوده، در یكی از محله‌های شهر ساوه با ستون‌های پل كنار جاده برخورد كرده و باعث آتش‌سوزی خودرو و سوختن راننده در میان شعله‌های آتش شده است. آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش كردند، اما راننده فوت شده بود. با بررسی مشخصات خودرو، ماموران متوجه شدند كه این خودرو متعلق به همان مردی است كه همسرش گم شدن او را به پلیس اطلاع داده است. ماموران كه احتمال می‌دادند جسد متعلق به همان مرد گمشده باشد، از همسر او خواستند كه به پزشكی قانونی مراجعه كند كه او با حضور در آنجا و مشاهده جسد، آن را شناسایی كرد و گفت كه شوهرش است.
 این در حالی بود كه ماموران در بررسی وضعیت تصادف خودرو متوجه شدند كه این خودرو به عمد به پل كنار جاده برخورد كرده است. همین سرنخ كافی بود كه كارشناسان پزشكی‌قانونی وارد عمل شوند تا علت اصلی مرگ را بررسی كنند. مدتی بعد كارشناسان پزشكی‌قانونی نظر دادند كه آتش‌سوزی خودرو بعد از مرگ راننده رخ داده و او براثر خفگی به قتل رسیده است. با رازگشایی از این ماجرا روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. بررسی‌ها نشان داد این مرد با همسرش اختلاف داشته است. بنابراین زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده زیرنظر گرفته شد تا این‌كه ماموران به اطلاعاتی دست یافتند كه نشان می‌داد این زن با مرد غریبه‌ای در ارتباط بوده و از زمانی كه شوهرش به قتل رسیده، این ارتباطات بیشتر شده است.
با كشف این سرنخ‌ها، همسر مقتول اوایل فرودین امسال بازداشت شد. او ابتدا در بازجویی پلیسی اظهارات ضد و نقیضی را مطرح كرد و مدعی بی‌گناهی شد، اما در جریان تحقیقات و چند روز پیش اعتراف كرد و گفت: «مدتی بود كه من و شوهرم با هم اختلاف و درگیری‌هایی داشتیم، همین باعث آشنایی و ارتباطم با مردی شد. درباره وضعیت زندگی و اختلاف با شوهرم با اوحرف زدم، بعد از این درددل‌ها تصمیم گرفتیم او به قتل رسانده و از سر راه‌مان برداریم و برای همین نقشه قتل او را طراحی كردیم. من و همدستم، شوهرم را در خانه‌مان خفه كردیم. بعد تصمیم گرفتیم كه مرگ او را با صحنه‌سازی یك تصادف نشان دهیم، برای همین شبانه جسد را داخل خودرو گذاشته و از خانه بیرون بردیم. صبح روز بعد خودرو را خلاص كرده و به سمت پل کنار جاده هل دادیم که محكم به ستون‌های پل برخورد كرد و بر اثر آن خودرو در آتش سوخت. گمان می‌کردیم همه باور كنند كه شوهرم براثر تصادف سوخته و فوت كرده، اما حقیقت بعد از چند ماه فاش شد و من دستگیر شدم.»
سرهنگ علی‌اكبر عیسی‌آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این‌باره به جام‌جم گفت: «با اعتراف متهم زن، مردی كه با او در این جنایت همراه بود هم بازداشت شد و به همدستی با وی اعتراف كرد. با بازسازی صحنه جنایت توسط متهمان، تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.»