دام سیاه 2 شیطان پایتخت برای زن تنها

دام سیاه 2 شیطان پایتخت برای زن تنها


پلیس پایتخت در جست‌وجوی دو مردی است که شبانه به خانه ویلایی در شمال تهران حمله‌ور شده و با تجاوز به زن صاحبخانه، او را در اتاقی زندانی کرده و اموالش را به سرقت بردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چهاردهم فروردین امسال زن جوانی که صدایش می‌لرزید و گریه می‌کرد وارد شعبه کشیک دادسرای جنایی تهران شد و از دو آدم‌ربای متجاوز که اموال خانه‌اش را سرقت کرده بودند، شکایت کرد.
 شاکی در جریان تحقیقات گفت: من و شوهرم خانه‌ای ویلایی در شمال تهران داریم. در ترکیه نیز خانه‌ای داریم و بین ایران و ترکیه در رفت‌وآمد هستیم. مدتی در ترکیه بودیم اما به دلیل شرایط کرونایی به خانه‌مان در تهران بازگشتیم. شامگاه سیزدهم فروردین امسال من در خانه تنها بودم. ساعت 23 و 30 دقیقه ناگهان متوجه شکسته شدن شیشه یکی از اتاق‌ها شدم.  سراسیمه سمت اتاق رفتم و بیرون را نگاه کردم اما کسی آنجا نبود. چند بار صدا زدم اما جوابی نشنیدم. وارد حیاط شدم تا بفهمم چه کسی شیشه اتاق را شکسته که ناگهان دو مرد غریبه را دیدم که از میان درختان حیاط مقابلم ظاهر شدند. آنها چاقو به دست داشتند و به سمتم حمله‌ور شدند. مرا کتک زده و به‌زور به داخل خانه کشاندند. هر چه فریاد زدم تا کسی صدایم را بشنود بی‌فایده بود. وسایل خانه را به‌هم‌ریختند. سعی کردم از دست‌شان فرار کنم و خودم را به تلفن برسانم و به پلیس خبر دهم و کمک بخواهم اما نشد و دو مرد چاقوبه‌دست به‌شدت کتکم زدند. سمت آشپزخانه فرار کردم که در آنجا هردو مرا کتک زده و مورد تجاوز قرار دادند. هرچه التماس و گریه کردم فایده‌ای نداشت و بی‌رحمانه این بلا را سرم آوردند. در ادامه مرا که بدحال شده بودم داخل یکی از اتاق‌ها زندانی کردند. بعد از آن دیگر صدایی از آن دو نشنیدم. قفل در را به‌سختی شکسته و توانستم خودم را از اتاق خارج کنم. ساعت را که دیدم 4 صبح شده بود. وسایل خانه به‌هم‌ریخته‌بود و از مهاجمان خبری نبود. آنها بخشی از طلاها، پول و اموال قیمتی را از خانه‌مان سرقت کرده و با خودشان برده بودند. بعد به پلیس و خانواده‌ام زنگ زدم. اکنون از متهمان فراری شکایت دارم.
 با این شکایت پرونده با هماهنگی قضایی برای ادامه تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری در دستورکار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.