خرید ساعت‌های لوکس با رسیدهای جعلی

خرید ساعت‌های لوکس با رسیدهای جعلی


رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از اپلیکیشن رسیدساز، از فروشندگان ساعت‌های لوکس کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح ماجرا گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ گفت، ساعت خود را با قیمت 40میلیون تومان در سایت‌های اینترنتی آگهی کردم و پس از دقایقی فردی خوش‌صحبت با بنده تماس گرفت و پس از توافق ابتدایی و دریافت نشانی به مقابل خانه ما مراجعه کرد و پس از مشاهده ساعت، شماره کارت بانکی‌ام را گرفت و با اعلام مشخصات من و نشان دادن رسید پرداخت مبلغ 400میلیون ریال در تلفن همراهش، ساعت را همراه فاکتور خرید به وی تحویل دادم؛ ولی بعد از بررسی حساب بانکی‌ام متوجه شدم مبلغی به حساب واریز نشده و در دام کلاهبردار قرار گرفتم.
وی عنوان کرد: در جریان تحقیقات پلیسی، پرونده‌های مشابه دیگری به پلیس فتا ارجاع شد که مالباختگان در اظهارات خود بیان کردند، ساعت‌های لوکس خود را برای فروش آگهی کرده اند و با مشاهده رسید بانکی در تلفن همراه کلاهبردار، ساعت‌های لوکس خود را به وی تحویل داده‌اند.
در ادامه هویت کلاهبردار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. در جریان بازجویی از متهم مشخص شد، او به این شیوه 200 میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌است.