جشنواره سینمایی‌های شبكه نهال در ایام تابستان

جشنواره سینمایی‌های شبكه نهال در ایام تابستان


جشنواره سینمایی‌های شبكه نهال سیما، هر روز ساعت 14 با یك اثر سینمایی جذاب و دیدنی همراه مخاطبان خود خواهد بود. این سینمایی‌ها با تنوع تكنیك‌، پویانمایی، رئال و تلفیقی برای پخش در شبكه نهال آماده خواهد شد.
همچنین با توجه به درخواست مكرر مخاطبان، باكس ساعت 21 شب هم به بازپخش سینمایی‌ها اختصاص داده شده است.
به گزارش جام‌جم، به این ترتیب 76 عنوان اثر سینمایی در این تابستان پخش خواهد شد كه از این تعداد 66 عنوان انیمیشن، ده عنوان با تكنیك تلفیقی یا رئال و همچنین دو عنوان سینمایی جدید در این باكس قرار گرفته است.
عناوین فیلم‌های رئال درنظر گرفته شده برای پخش از این قرار است: نقش و نقاش، دوما، پسر كاراته‌باز، اژدهای پیپ، استوارت كوچولو، زمین بازی، زرافه كوچك من، اسباب‌بازی ‌فروشی آقای مگوریوم و هوگو.
عناوین انیمیشن‌ها هم به این شرح است: دنیای بندانگشتی، برنارد و بیانكا در نجات پنی، مولان 1، وقتی باد برمی‌خیزد، پسر فضایی، لئو سلطان جنگل، عملیات آجیلی و خرس خاكستری. همچنین كلیله و دمنه و دوما هم دو اثر سینمایی در نظر گرفته شده برای پخش هستند.
 گفتنی است این باكس از تاریخ یكم تیر ماه همزمان با شروع تابستان، تا 8 شهریورماه هرروز ساعت 14 پخش خواهد شد و با شروع ماه محرم، ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان اباعبدا... الحسین (ع) به مدت ده شب پخش آثار سینمایی متوقف خواهد شد، ضمن این‌كه با پایان یافتن دهه اول ماه محرم از تاریخ 18 تا 29 شهریور، جشنواره سینمایی ادامه پیدا خواهد كرد.
به این ترتیب با شروع فصل تابستان از اول تیرماه هر روز یك اثر سینمایی در ساعت 14 پخش و بازپخش آن ساعت 21 از شبكه نهال است.