تلویزیون برای همه ماست

تلویزیون برای همه ماست


 به نظرم تلویزیون برای بهبود دائمی عملكرد خود باید هرچند ماه یك بار یك همایش هم‌اندیشی با هنرمندان و متخصصان بگذارد و در خصوص
راه های افزایش مخاطب بحث و گفت‌وگو كند تا بتوانند برای جذابیت دائمی محتواهای خود برنامه‌ریزی كند.
اینگونه نباشد كه هنرمندان نظرات خود را بگویند ولی در عمل هیچ اقدامی صورت نگیرد. این قضیه بسیار مهم است كه دست اندركاران و هنرمندانی كه سال‌ها برای تلویزیون فعالیت كرده‌اند بدانند كه سخنانشان توسط مدیران شنیده شده و مورد توجه قرار می‌گیرد.
آن‌قدر تلویزیون در كشور ما استعداد این را دارد كه محصولات خوب و فاخر تولید كند كه حد و مرز ندارد. ما پتانسیل خوبی داریم و خیلی كارها می‌توانیم انجام دهیم ولی منوط به این‌كه هنر استفاده از استعدادها را بیاموزیم.
یكی از هنرهایی كه مدیران باید فراگیرند همین هنر بهره‌گیری مناسب از استعدادهاست. مدیران حتی اگر خودشان هم وقت گپ و گفت‌های رودررو با هنرمندان را نداشته باشند باید مشاورانی آگاه داشته باشند كه حرف برای گفتن داشته باشند.
بنده به شخصه می‌گویم كه آری، من حرف برای گفتن دارم و هر وقت قدم گذاشتند و جلو آمدند، به روی چشم و همه تجربیات خود را با كمال میل و بی‌حب و بغض در اختیارشان می‌گذارم.
برخلاف ادعاهای بدبینان كه مدام از به بن‌بست رسیدن تلویزیون می‌گویند من می‌گویم نه تنها هنوز به بن‌بست نرسیده‌ایم بلكه با هم‌اندیشی با هنرمندان قدیمی و باسابقه تلویزیون می‌توانیم راهكارهای زیادی را برای حل مشكلات و تولید محتواهای ارزنده ارائه دهیم.
تلویزیون برای همه ماست و تنها راه پیشبرد آن هم همین است كه همه دست به دست هم دهیم و كمك كنیم تا كیفیت محصولات این رسانه را به جایی برسانیم كه واقعا زیبنده عبارت «رسانه ملی» باشد.