بیانیه ۲۲۱ نماینده در راستای تقدیر از زحمات مدیران و پرسنل رسانه ملی

بیانیه ۲۲۱ نماینده در راستای تقدیر از زحمات مدیران و پرسنل رسانه ملی

عضو هیات رئیسه مجلس  بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از حضور پرشور و حماسه ساز ملت ایران در راهپیمایی یوم ا...  ۲۲ بهمن و  زحمات مدیران وپرسنل صدا و سیما در نمایش حضور حماسی مردم را قرائت کرد.
به گزارش جام‌جم، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی دیروز (دوشنبه، 29‌ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از حضور حماسه‌ساز ملت ایران در راهپیمایی یوم ا...  22 بهمن  و زحمات مدیران وپرسنل صدا و سیما در نمایش حضور حماسی مردم را قرائت کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
حضور حماسی و انقلابی مردم همیشه در صحنه در آوردگاه راهپیمایی یوم ا...  22 بهمن، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود و برگ‌زرین دیگری در تاریخ پرفروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه چهلمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به 
منصه ظهور رسید.
ما نمایندگان و خادمان شما در مجلس شورای اسلامی به درگاه خداوند متعال با ابراز افتخار و سربلندی به وجود ملتی هوشیار و غیرتمند، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن یوم ا...  22 بهمن 1397 که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی ولایتمدار ایران اسلامی بود، قدردانی و تشکر می نماییم.
حمایت همه جانبه مردم و نیز لحظه‌شناسی هوشمندانه مدیران و پرسنل صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که همانند همیشه نقش موثری 
در نمایش حضور مردم در صحنه های انقلاب به‌ویژه راهپیمایی عزت آفرین یوم‌ا...  22‌بهمن ایفا کرد، بزرگ‌ترین نعمت الهی است که باید ضمن 
شکرگزاری از درگاه حضرت حق، تمامی مسؤولان با خدمتگزاری صادقانه، سپاسگزار این همه شور و شعور وصف ناپذیر و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.