اختلافات عجیب در مدیریت آبی‌ها

اختلافات عجیب در مدیریت آبی‌ها

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز نتوانسته به وضعیت این باشگاه سر و سامان دهد. یك مجموعه وقتی موفق می‌شود كه در آن اتحاد و انسجام وجود داشته باشد، ولی در استقلال شرایط بدین شكل نیست. در رده مدیریت همه با هم مشكل دارند و این مشكلات به داخل تیم هم كشیده شده است. 
در حال حاضر بازیكنان با فتحی مدیرعامل باشگاه و همین‌طور خطیر معاون او مشكل دارند. خطیر و فتحی هم با هم اختلاف نظر دارند. خطیر با وینفرد شفر هم عمیقا به مشكل خورده و اصلا رابطه خوبی با هم ندارند. سرمربی استقلال حتی گفته نباید خطیر به محل تمرینات تیم بیاید. از سویی خطیر با مباشری، معاون اجرایی باشگاه هم به‌شدت مشكل دارد. مباشری هم ظاهرا با شفر خوب نیست. اعضای كمیته فنی هم با سرمربی آلمانی مشكل دارند. اعضای كمیته فنی نیز با هم زیاد خوب نیستند. بعضی از آنها هم با خطیر مشكل دارند. بعضی بازیكنان هم رابطه‌شان با خطیر بد است و كلا همه در استقلال با هم خوب نیستند! فعلا این آشفته بازار باشگاه باعث شده تا همه چیز به هم ریخته به نظر برسد. 
به هر حال فتحی در راس مدیریت باشگاه می‌توانست تصمیمات بهتری بگیرد. او هنوز اقدام اساسی برای رفع مشكلات نكرده است و وقتی با این سؤال روبه‌رو می‌شود كه آیا این اختلاف‌ها واقعا وجود دارد، می‌گوید: اگر استقلال را دوست دارید، دنبال حواشی نباشید. 
آقای خطیر معاون باشگاه هستند و در خدمت ایشان در جلسه بودیم. آقای مباشری نیز در جلسه ما بودند و این دو معاون بازوی باشگاه هستند. میان من و دو معاون اختلاف سلیقه است، میان اعضای هیات‌مدیره اختلاف سلیقه است و میان سرمربی و آقای خطیر نیز اختلاف سلیقه است. اختلاف سلیقه ذات باشگاه است و لازمه پیشرفت و توسعه می‌باشد. ما باید از این فضا استفاده كنیم، اما همه اینها برای خانواده استقلال و برای بهبودی و پیشرفت تیم است.