تارتار: استقلال قوی تر شده است

تارتار: استقلال قوی تر شده است

مهدی تارتار، سرمربی جوان، اما كارنامه‌دار تیم فوتبال پارس جنوبی جم، چهارشنبه باید تیمش را در تهران آماده مصاف با استقلال كند. 
او كه همین یكشنبه گذشته موفق به كسب پیروزی برابر نساجی مازندران شده بود، در این مورد به جام‌جم گفت: در دیدار قبلی، با این‌كه كیفیت چمن اصلا راضی كننده نبود و هواداران زیر بارش شدید باران مشغول حمایت ما بودند و از سوی دیگر، لغزندگی زمین، كار را برای هر دو تیم سخت كرده بود، اما بازیكنان من توانستند با شایستگی، 3 امتیاز مفید از این بازی را دشت كنند و یك گام دیگر به اهداف‌مان نزدیك شدیم. ما ابتدای فصل فقط می‌خواستیم خودمان را در لیگ برتر حفظ كنیم، اما حالا شرایط دیگری داریم و دلمان می‌خواهد در هر بازی، پیشرفت بیشتری داشته باشیم. 
این مربی كه سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در‌خصوص رویارویی با استقلال گفت: استقلال در روز جمعه به تراكتورسازی در تبریز باخت اما این شكست، چیزی از ارزش‌های استقلال كم نمی‌كند. به عقیده من با وجود بازیكنانی كه جذب این تیم شده‌اند و همچنین سابقه بیشتر وینفرد شفر، آنها نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده‌اند و برای پیروزی مقابل ما وارد زمین می‌شوند، اما ما هم تلاش می‌كنیم بهترین نتیجه را بگیریم و هوادارانمان در شهر جم را مثل همیشه خوشحال كنیم. این هدف ماست كه از بازی با استقلال، یك نتیجه خوب 
به دست بیاوریم.