کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

سلفی مرگبار با توفان
عکس سلفی با توفان تهران، جان مرد 30 ساله را گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 و 30 دقیقه یکشنبه اول آبان امسال مرد 30ساله‌ای که در طبقه دوازدهم برجی در محله میرداماد تهران ساکن بود، با مشاهده هوای توفانی تصمیم گرفت عکس‌های سلفی بگیرد. به پشت‌بام ساختمان 12طبقه رفت. برای عکس‌گرفتن به لبه پشت‌بام نزدیک شد که ناگهان تعادلش را ازدست‌داد و سقوط کرد.  همسایه‌ها با شنیدن صدای سقوط مهیبی از پشت‌بام به زمین، خود را به حیاط ساختمان رساندند. سریع با اورژانس تماس گرفتند که نیروهای امدادی در محل حاضر شده و تلاش‌ها برای نجات او آغاز شد اما مرد جوان به‌دلیل شدت صدمات فوت کرد. با حضور تیم جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز و بازبینی فیلم‌های مداربسته ساختمان هم نشان داد مرد 30ساله موقع گرفتن عکس سلفی با گوشی‌اش به پایین افتاده و فوت کرده است. 
 
آدمربایی 60 دقیقه‌ای پایان گرفت 
افرادی که در پی اختلاف مالی مردی را 60 دقیقه به گروگان گرفته بودند او را آزاد کرده و متواری شدند. سردار جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان دیروز به ایسنا گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدمربایی در روستای وزیری از توابع شهرستان رودان، تحقیقات پلیسی آغاز و معلوم شد خودروی سواری پژو با چهار سرنشین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت با دو ترک نشین که یکی از مسلح بوده به داخل باغ آمده و فرد گروگان را به همراه خودروی پارس سفید رنگ ربوده و به سمت شهر رودان ادامه مسیر دادند. وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که آن مرد با انگیزه اختلاف حساب مالی ربوده شده است. در کمتر از یک ساعت از وقوع آدمربایی محل نگهداری گروگان شناسایی شد. در ادامه تحقیقات آدم‌رباها با رها کردن گروگان متواری شدند.

 5 کشته در تصادف پژو و کامیونت
تصادف پژو ۴۰۵ با کامیونت خاور در جاده یاسوج، پنج کشته و دوازده مصدوم برجای گذاشت.
جهانبخش وحدت‌نژاد‌، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به ایرنا گفت: ساعت 3 و 33 دقیقه دوشنبه در تصادف پژو 405 با کامیونت خاور در جاده یاسوج به اصفهان پنج جوان تبعه افغانستان سرنشین پژو پارس به دلیل شدت مصدومیت فوت شدند. دوازده مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند. 

پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب در اراک 
درراستای پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب، اخیرا ادعا شده بود فردی در اراک در جریان اغتشاشات اخیر کشته شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فرد در محلی فوت کرده است که هیچگونه تجمعی در آنجا وجود نداشت.
​​​​​​​به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، ربیع‌ا... قربانی،دادستان استان مرکزی گفت : شامگاه سی‌ام مهر امسال جسد مردی 31ساله در ساختمان نیمه کاره‌ای در نزدیکی محل سکونتش در شهرستان اراک کشف شد. تحقیقات نشان داد در آن مکان هیچ گونه تجمعی شکل نگرفته و فوت این مرد ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است. وی افزود :بر اساس آزمایش‌های اخذ شده از جسد، تست‌های مولتی دراگ از نظر آمفتامین و متا آمفتامین و مرفین مثبت بوده است‌. نمونه آزمایش سم شناسی از جسد اخذ شده است که نتیجه آن متعاقبا از طریق پزشکی قانونی اعلام می‌شود.