کمپین‌سازی برای نجات قاتلین

ضدانقلاب‌ها برای آزادی مجرمین آدمکش، کمپین راه انداختند

کمپین‌سازی برای نجات قاتلین

فعالان ضد انقلاب فضای مجازی برای قاتلین در بند شهید آرمان علی‌وردی، پوشش رسانه‌ای مظلومانه تهیه کرده و کمپین آزادی و لغو اعدام آنها را مطرح کرده‌اند.

پس از شهادت آرمان علی‌وردی، طلبه بسیجی، در روز چهلم مهسا امینی در شهرک اکباتان، رئیس‌پلیس تهران از دستگیری چهار نفر از عاملان شهادت آرمان خبر داد. پس از دستگیری، سردار رحیمی، میلاد آرمون، یکی از متهمان به قتل را مقابل دوربین آورده و از او درخواست می‌کند تا چگونگی شراکت خود در قتل آرمان را شرح دهد. همین جاست که عوامل رسانه‌های معاند وارد کار می‌شوند و پس از انتشار اعترافات او و اعلام چهار نفر دیگر بازداشتی، در فضای مجازی کمپین درخواست آزادی و لغو اعدام آنها را اعلام کردند. با توجه به طرز شهادت آرمان علی‌وردی و اعمال خشونت‌های وحشیانه از سوی آشوبگران علیه او، کاربران معاند و مردم ایران به‌شدت از این بابت آزرده‌خاطر شده و در کنار وحشیگری‌های دیگر اغتشاشگران علیه بسیجی‌ها و نیروهای انتظامی و همچنین توهین به قشر روحانی، خواستار برخورد قاطع، لغو مماشات و اعدام قاتلین شدند.
به همین سبب موجب شده تا فعالان و روزمره‌نویسان ضد انقلاب، نام و تصاویر قاتلین شهید علی‌وردی را منتشر کرده و خواستار لغو اعدام آنها شوند. البته ساده‌انگارانه است که تصور کنیم این کمپین رسانه‌ای به طور خودجوش پا گرفته و حالا برای هر کاربر آگاهی در این فضا روشن است که این کمپین‌ها به سادگی طراحی نشده و از ابتدا با تمرکز بر فیلم اعترافات میلاد آرمون مقابل سردار رحیمی، مدعی شدند که میلاد بارها چاقوکشی و شراکت در قتل را رد کرده و سردار رحیمی به همراه دیگر نیروهای امنیتی حاضر در جمع، به زور قصد مقصرنمایی او را دارند.کاربران معاند پس از انتشار این فیلم مدعی شدند که نیروهای نظامی اصرار دارند میلاد را مقصر نشان داده و با اعتراف اجباری آن را به عنوان قاتل معرفی و اعدام کنند. این جریان با این حربه رسانه‌ای از میلاد آرمون چهره‌ای مظلوم طراحی کرده و خواستار فشار کاربران و مردم برای آزادی او و همدستانش شدند. اکانتی به نام شهرک اکباتان در توییتر خود را نماینده ساکنین شهرک اکباتان معرفی کرده و بیانیه‌ای تهدیدآمیز در پی لغو اعدام میلاد و دوستانش منتشر کرده است. خشونت اغتشاشگران مردم را به ستوه آورده و خواستار جدی برخورد قاطع با آنها شده‌اند و از طرفی دیگر رسانه‌های معاند سعی می‌کنند آنها را معترض معمولی و آزادیخواه معرفی کنند و در نتیجه اعدام آنها را نوعی ظلم و دیکتاتوری پوشش دهند.