قتل مردجوان در حمله مهاجم خیابانی

قتل مردجوان در حمله مهاجم خیابانی

مرد جوان وقتی برای خرید وسایل شام با دو مهمان از خانه‌اش بیرون رفت، فکر نمی‌کرد مورد حمله مهاجم خیابانی قرار گیرد و به قتل برسد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 23 و 30 دقیقه شامگاه دوشنبه سوم بهمن امسال یکی از ماموران انتظامی در تماس با وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان درگیری مرگبار قرار داد. با دستور وی ماموران به چهارراه سیروس اعزام شدند و با جسد مرد جوان که با 10ضربه چاقو به قتل رسیده بود رو‌به‌رو شدند. برادر مقتول در اظهاراتش گفت‌: در مغازه‌ام مشغول کار بودم و خانه‌مان هم در همان حوالی است. ساعت 8 شب نعیم و سلیم که از همشهری‌های‌مان بودند مهمان ما شدند و قرار بود یکی از آنها تا چند روز دیگر راهی افغانستان شود‌. ساعاتی بعد سلیم در حالی که وحشت‌زده بود به نزدم در مغازه آمد و فریاد زد  برادرم را زخمی کرده‌اند و برای نجات او کمک خواست. به محل که رسیدم برادرم مرده بود.
همچنین سلیم یکی از شاهدان قتل در اظهاراتش گفت: آن شب من و لقمان و سعید ــ مقتول ــ  برای خرید وسایل شام از خانه بیرون رفتیم‌. راننده موتورسیکلتی به‌سرعت از کنارمان عبور کرد که کم مانده بود با ما تصادف کند که به این رفتارش اعتراض کردیم که توقف کرد. او با همدستش با ما درگیر شدند که نفر دیگری هم به آنها ملحق شد و با چاقو دوستمان را کشت و با همدستانش فرار کرد. همچنین دیگر شاهد ماجرا نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کرد. با توجه به نوع درگیری و ضربه‌های واردشده به مرد کشته شده، احتمال این‌که او قربانی کینه قدیمی شده باشد قوت گرفت. قاتل و دو همدستش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.  پرونده این قتل در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.