مرگ مشکوک دختر جوان

مرگ مشکوک دختر جوان

جسد دختر جوان بعد از اقدام به جدایی والدینش در خانه‌شان، محله تجریش در حالی کشف شد که او روی در و دیوار از خسته‌شدن از زندگی و خداحافظی نوشته بود.

 به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه دوشنبه سوم بهمن امسال مرد جوان چند بار به تلفن‌همراه خواهر 30 ساله‌اش زنگ زد اما او پاسخگو نبود. بنابراین به خانه‌شان در یکی از محله‌های تجریش رفت وبا کلید یدکی که همراهش بود در خانه را باز کرد و اما به محض ورودش به آنجا با صحنه عجیبی روبه‌رو شد. روی در و دیوار خانه با خودکار و ماژیک نوشته شده بود: «من از این زندگی خسته شده‌ام و نمی‌توانم آن را تحمل کنم، خداحافظ». 
مرد جوان که با دیدن این جملات به‌شدت شوکه شده بود به اتاق خواهرش رفت که در آنجا با جسد وی روبه‌رو شد و با پلیس 110 تهران تماس گرفت و مرگ او را اطلاع داد. ماموران کلانتری تجریش با دستور وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در این خانه حاضر شدند. بررسی‌ اولیه از ماجرا نشان می‌داد که چهار شبانه‌روز از مرگ این دختر جوان گذشته است و با توجه به مشکوک بودن ماجرا تحقیقات دراین‌باره از سوی پلیس جنایی پایتخت ادامه یافت. برادر دختر فوت‌شده در تحقیقات گفت: «والدینم با هم اختلاف و درگیری‌ زیادی داشتند و کار به جایی رسید که تصمیم به جدایی از همدیگر گرفتند و حتی یک هفته قبل از این خانه رفتند اما خواهرم در اینجا ماند و اصلا دوست نداشت آنها از هم جدا شوند و ناراحت بود. وقتی برای سرکشی آمدم با جسد وی روبه‌رو شدم. با توجه به دست‌نوشته‌های روی در و دیوار که خواهرم نوشته بود گمان می‌کنم با خوردن قرص برنج خودکشی کرده باشد، چون طاقت نداشت شاهد جدایی والدین‌مان باشد.
​​​​​​​با دستور قضایی قرار شد پزشکی‌قانونی در رابطه با علت اصلی مرگ او اظهارنظر کند. پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.