کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

شهادت 2 مامور از سوی اشرار
دو مامور در پی تیراندازی افراد شرور در شرق کشور به شهادت رسیدند.
به گزارش جام‌جم، ساعت دو بامداد سه‌شنبه چهارم بهمن امسال، ماموران کلانتری مرکزی شهرستان بمپور استان سیستان‌و‌بلوچستان هنگام گشت‌زنی در ورودی شهرستان که مورد حمله افراد شرور و مسلح قرار گرفتند. سرگرد مختار مؤمنی و ستوان سوم ابوذر امیدوار به شهادت رسیدند و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد‌. عاملان شهادت این دو مامور تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. 

انتقام اوباش از مدیران هلدینگ 
اعضای یک باند شرارت برای برملا نشدن فساد مالی مدیران سابق یک هلدینگ از مدیران جدید انتقام‌های عجیب و غریب گرفتند.
به گزارش جام‌جم، اعضای این باند که چهار اوباش سابقه‌‌دار هستند و با ایجاد رعب و وحشت برای مدیران جدید هلدینگ مورد نظر، قصد داشتند تا مانع پیگیری فساد مالی بالغ بر 1500 تا 2000 میلیارد تومان مدیران پیشین شوند. آنها در قبال دریافت ۴۰میلیون تومان مرتکب این جرایم شدند که با شکایت مدیران در پلیس امنیت تهران بازداشت شدند. متهمان در اولین اقدام خود، خانه مدیر جدید هلدینگ را آتش زدند و حتی در یکی از اقدامات خود با دشنه ضربه‌ای به قلب یکی از قربانیان زده بودندکه او زنده ماند.

مسمومیت 61 دانشجو در خوابگاه 
61 نفر از دانشجویان یک دانشگاه دچار گازگرفتگی شدند.
به گزارش ایرنا، محمد شیرزادی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد همدان گفت: دانشجویان دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی بر اثر گازگرفتگی مسموم شده بودند که نجات یافتند. بی‌احتیاطی در نصب هیتر برقی ــ گازی در ورودی خوابگاه باعث این حادثه شد.