رسیدگی ویژه به پرونده شیطان  بیمارستان

پسر معتاد چطور دختر 5/3 ساله را قربانی نیت شوم خود کرد

رسیدگی ویژه به پرونده شیطان بیمارستان

دادستان عمومی و انقلاب مركز استان فارس از صدور قرار بازداشت برای متهم پرونده آزار و اذیت دختربچه‌ای در بیمارستانی در شهر شیراز و كذب بودن شایعه فوت كودك خبر داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، حیدر آسیابی با بیان این كه متهم با پیگیری‌های قضایی بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی شیراز و هماهنگی و همكاری پلیس در سریع‌ترین زمان دستگیر شد، بیان كرد: متهم با عناوین اتهامی آدم‌ربایی و كودك‌آزاری تفهیم اتهام شده است و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.
وی با اشاره به این‌كه ریاست كل دادگستری استان دستور پیگیری فوری و رسیدگی ویژه به پرونده را صادر كردند، گفت: متهم به جرم ارتكابی اعتراف داشته و هم‌اكنون بخشی از پرونده به دادگاه كیفری یك استان ارسال و تحقیقات در خصوص بخش دیگر پرونده در دادسرا ادامه دارد.
این مقام قضایی ضمن كذب خواندن شایعه فوت كودك با بیان این‌كه بازپرس رسیدگی‌كننده به پرونده از كودك عیادت داشته است، گفت: كودك با هماهنگی كادر پزشكی موقت از بیمارستان مرخص شده است.
آغاز تحقیقات
رسیدگی به این پرونده از 12 مرداد امسال و به دنبال ناپدید شدن دختربچه 5/3 ساله‌ای در یكی از بیمارستان‌های شیراز آغاز و تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز كردند. 
چند ساعت بعد به ماموران خبر رسید پیكر دختربچه‌ای در سرویس بهداشتی بیمارستان دیگری پیدا شده است. تیم پلیسی پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند، دختر 5/3 ساله پس از ربوده شدن، به بیمارستان دیگری منتقل و آنجا مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
با بررسی سرنخ‌های موجود در دو بیمارستان، چهره پسر شیطان‌صفت شناسایی و خیلی زود در یكی از محله‌های شیراز دستگیر شد.
به گفته معاون اجتماعی پلیس استان فارس، پسر جوان در تحقیقات به آزار و اذیت دختربچه اعتراف كرده است. تاكنون شكایت مشابهی در پلیس آگاهی شیراز مطرح نشده، اما تحقیقات برای شناسایی قربانیان احتمالی او ادامه دارد. پرونده هم‌اكنون در اختیار مرجع قضایی قرار دارد.
متهم پرونده كیست؟
متهم پرونده، پسر 25 ساله معتادی است كه در تحقیقات گفته است، روز حادثه به بیمارستان رفته و با مشاهده دختربچه وسوسه شده و به بهانه بازی كردن او را به بیمارستان دیگری كه همان حوالی بود برده و نقشه‌ام را اجرا كردم. بعد از آن هم با رها كردن دختربچه از محل گریختم.