«آراد» چگونه آزاد شد؟

گفت‌وگوی اختصاصی جام‌جم با پدر و مادر نوزاد ربوده شده از بیمارستان

«آراد» چگونه آزاد شد؟

رباینده نوزاد پسر از بیمارستانی در شهریار، پــــــــس از 67 روز او را مقابل مسجدی رها كرد. زن رباینده در نامه‌ای به خانواده آراد، عنوان كرد به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفته نوزاد را به خانواده‌اش تحویل دهد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، نوزاد پسری به نام آراد چهاردهم خرداد امسال زمانی كه 19‌ساعت از تولدش گذشته بود، توسط پرستار قلابی به بهانه این‌كه ناف او عفونت كرده از یكی از بیمارستان‌های شهریار ربوده شد. جست‌وجوها در این باره ادامه داشت تا این‌كه با گذشت 67 روز از این ماجرا ساعت 13 و 30 دقیقه یكشنبه بیستم مرداد امسال همزمان با روز عید قربان، زنی كه برای خواندن نماز به مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) كرشته شهرستان شهریار رفته بود صدای نوزاد را از بیرون مسجد شنید. او با مشاهده نوزاد رهاشده، موضوع را به پلیس گزارش كرد. ماموران به مسجد آمدند و با تحویل گرفتن نوزاد و ساك مشكی همراهش، وی را به اداره پلیس بردند. در داخل ساكی كه كنار نوزاد بود، دستبند تولد نوزاد و دست‌نوشته‌هایی قرار داشت كه در آن نوشته بود: « از طریق روزنامه و فضای مجازی باخبر شدیم پلیس دنبال اوست و خانواده‌اش چقدر دل‌نگرانش هستند. پشیمان شده و عذاب وجدان رهایمان نمی‌كند. از بچه خوب نگهداری كردیم و دیگر نمی‌توانیم غم خانواده‌اش را ببینیم، او را مقابل مسجد می‌گذاریم هر فردی او را یافت، تحویل خانواده‌اش بدهد. خانواده آراد ما را ببخشید و حلال كنید.»
ماموران اطمینان یافتند كه او همان نوزاد ربوده‌شده در بیمارستان است. آنها با دعوت والدین آراد به اداره پلیس نوزاد را تحویل‌شان دادند و بعد از 67 روز پررنج به ناراحتی این خانواده پایان دادند. آراد با والدینش پا به خانه‌شان گذاشت تا زندگی جدیدی را تجربه كند. این در حالی است كه پلیس در جست‌وجوی عامل این نوزادربایی است.