پرسپولیس قطعا شانس صدرنشینی را دارد

امیری: جواب بحرینی ها را داخل زمین می‌دهیم

پرسپولیس قطعا شانس صدرنشینی را دارد

وحید امیری همچنان یكی از ستاره‌های پرسپولیس به‌شمار می‌رود كه به خاطر حضور همزمان در تیم ملی، اعتماد بیشتری از سوی كادر فنی را به خود اختصاص داده است. وحید البته هنوز هم یك بازیكن مودب و سربه زیر است و قراردادهای میلیاردی، سابقه بازی و درخشش در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، لژیونر‌شدن و افزایش بازی‌های ملی نیز نتوانسته شخصیت این بازیكن را تغییر بدهد.
 او در گفت‌وگو با جام‌جم، از اعتقادش به پرسپولیس سخن می‌گوید: «بازی با پیكان برای ما از دو جهت سخت شد؛ اول این‌كه هواداران در ورزشگاه نبودند و در ثانی، پیكان توانست قبل از پایان نیمه اول، دروازه ما را باز كرده و به گل تساوی برسد آن هم در روزی كه پرسپولیس واقعا در نیمه اول خوب و منسجم بازی می‌كرد. با این حال سه امتیاز از آن بازی حساس گرفتیم تا خیال همه راحت شود.» امیری اضافه كرد: «بازی كردن در روزهایی كه هواداران در كنار‌مان نیستند، واقعا دشوار است اما توانستیم با پیروزی مقابل پیكان، سه‌امتیاز شیرین به آنها هدیه بدهیم. امیدوارم در بازی با شاهین بوشهر كه تیم خوب و دونده‌ای هم به شمار می‌رود، یك برد دیگر كسب كنیم.»
 او در مورد بازی فردا (جمعه) در بوشهر افزود: «كادرفنی شناخت خوبی از این حریف دارد و ما هم می‌خواهیم به برد برسیم. برای مان مهم است كه بهترین بازی خود را انجام بدهیم چون بعد از برد برابر پیكان، وضعیت روحی همه بازیكنان بهتر شده و می‌خواهیم همین روند را ادامه بدهیم. ما در هفته‌های ابتدایی با بدترین قرعه ممكن مواجه شدیم اما حالا وضعیت با گذشته تفاوت كرده و از این به بعد، برد می‌خواهیم. البته می‌دانیم شاهین درانتهای جدول ایستاده اما اصلا به جایگاه این تیم كاری نداریم و فقط كار خودمان را خواهیم كرد. ان‌شاءا... بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.»
 از هافبک-مهاجم سرخپوشان در مورد فاصله گرفتن سایر مدعیان از پرسپولیس در جدول پرسیدیم كه تاكید كرد: «هنوز كه اتفاقی رخ نداده و از حالا هم نمی‌شود در مورد قهرمانی حرف زد. درست است كه سپاهان و تراكتور روزهای خوبی را سپری می‌كنند و همین حالا هم بالای جدول هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و قطعا به‌زودی به صدرجدول می‌رسیم. بالاخره آنها هم امتیاز از دست می‌دهند ولی ما بدون توجه به شرایط سایر تیم‌ها، فقط به برد خودمان فكر می‌كنیم.» آخرین سوال مان از امیری، بحث اتفاقات دیدار با بحرین بود كه تنها در یك جمله جواب داد: «متاسفانه اتفاقات جالبی رخ نداد و مردم هم همه‌چیز را دیدند اما ما فرصت خوبی برای جبران داریم و جواب بحرینی‌ها را در زمین بازی و با كمك هواداران و تماشاگران ایرانی می‌دهیم.»