آغاز پویش  لبخند مهربانی عیدانه

آغاز پویش لبخند مهربانی عیدانه

 مدیركل توسعه مشاركت‌های مردمی سازمان بهزیستی كشور از آغاز پویش «لبخند مهربانی عیدانه» با هدف تامین سبد غذایی برای مددجویان بهزیستی در مناطق كم برخوردار خبر داد.
 به گزارش ایرنا، فرهاد اقطار افزود: این پویش با شعار «گامی نیك، سالی نیك» با مشاركت مردم و خیران در نظر دارد سبد غذایی شامل حبوبات، سویا، تن ماهی، چای و شكر، رب گوجه‌فرنگی، روغن، برنج و یك جعبه شیرینی متناسب با فرهنگ منطقه را برای مددجویان بهزیستی تامین كند.
وی عنوان كرد: این سبد غذایی با توجه به شرایط تحریم و گرانی و این‌كه میزان مستمری بهزیستی برای مددجویان كفایت نمی‌كند تهیه شده تا سفره عید آنان رنگین‌تر شود. وی ادامه داد: پیش‌بینی شده این سبد غذایی، نیاز
 5000 خانوار تحت پوشش بهزیستی از جمله كودكان بی‌سرپرست را تامین كند و درصورتی كه مشاركت‌ها بیش از ظرفیت مددجویان بهزیستی باشد مانند كمپین‌های قبلی دیگر مددجوها مانند مددجویان دارای معلول و حتی افراد نیازمند غیرمددجو را نیز پوشش خواهد داد. مدیركل توسعه مشاركت‌های مردمی سازمان بهزیستی كشور بیان كرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی، 250 هزار تومان است؛ برخی شركت‌های غذایی از جمله شركت‌های تولید ماكارونی نیز با تخفیف‌هایی تا 40درصد در این امر خیر مشاركت خواهند داشت.