فراخوان برای مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها

فراخوان برای مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها

 سازمان وظیفه عمومی ناجا تمام مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها را كه دارای برگ آماده به خدمت هستند به خدمت سربازی فراخواند.
به گزارش جام‌جم، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام كرد: تمام مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های كارشناسی و بالاتر و نیز مشمولان گروه پزشكی سراسر كشور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ یكم اسفند سال ۱۳۹۷ دریافت كرده‌اند، باید با مراجعه به یكی از دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراكز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام كنند.
بر این اساس مشمولان ساكن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه یكم اسفند ۱۳۹۷ و مشمولان ساكن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذكر شده در محل و مراكزی كه در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره سربازی اعزام شوند.
 حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی برای آنان در برخواهد داشت. براساس اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir یا سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از آخرین اخبار مربوط مطلع شوند.