سرقت کیف 850میلیون تومانی با تصادف‌ساختگی

سرقت کیف 850میلیون تومانی با تصادف‌ساختگی

شش عضو  یک باند که با تصادف ساختگی و حمله به دو مرد، 850میلیون تومان از آنها سرقت کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دیروز دو مرد جوان با حضور نزد بازپرس کشیک قتل دادسرای ناحیه 34 تهران از شش مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار شکایت کردند. 
یکی از این دو مالباخته در جریان تحقیقات گفت: کشاورزم و در یکی از شهرها کار و زندگی می‌کنم. از چند ماه پیش دنبال خرید ماشین شاسی‌بلند جک  بودم که موفق به معامله نشدم. موضوع را با دوستم در میان گذاشتم و دو هفته قبل به دیدن او رفتم تا شاید بتواند خودرویی برایم پیدا کند. همراه او به چند نمایشگاه خودرو رفتیم تا این‌که با یک مرد نمایشگاهدار که در شرق تهران فعالیت داشت به توافق رسیدیم. به شهرمان برگشته و با فروش گوسفندانم 850 میلیون تومان آماده کردم و به تهران بازگشتم. مرد نمایشگاهدار اصرار داشت این پول را به صورت نقد به او بدهیم. به همین خاطر پول را داخل کیفی گذاشتم و با دوستم راهی نمایشگاه شدیم. در نزدیکی نمایشگاه، خودرویی به ماشین ما نزدیک شد و بعد با پژوی من تصادف کرد. وقتی توقف کردم، شش نفر از آن ماشین پیاده‌شده و با چاقو و چوب به ما حمله‌ور شده، کتک‌مان زدند. مدعی بودند ما مزاحم همسر یکی از آنها شده‌ایم. از شدت صدمات بیهوش شدم که وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم یک هفته در کما بوده‌ام. رهگذران ما را با دست و پای بسته پیدا و به بیمارستان انتقال داده بودند. 
وی ادامه داد: دزدان پس از بیهوش شدن ما، خودروی پژو، کارت‌های بانکی و 850 میلیون تومان را سرقت کرده بودند. به مرد نمایشگاهدار مشکوک هستم زیرا او اصرار داشت پول نقد همراه داشته باشیم و بعد از سرقت، تلفنش را خاموش کرد و دیگر در مغازه‌اش آفتابی نشد.
پس از ثبت شکایت این دو نفر، پرونده برای رسیدگی به پلیس آگاهی تهران ارسال‌شد.