کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

انهدام 2 باند فروش داروهای نایاب 
دو باند توزیع دارو که اقدام به فروش داروهای قاچاق، تقلبی و کمیاب کرده بودند، متلاشی شد. 
سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا به سایت پلیس گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا علیه توزیع‌کنندگان داروهای غیرمجاز در فضای مجازی، اعضای دو باند فروش دارو در این فضا مورد شناسایی قرار گرفتند. در روزهای گذشته مقدار زیادی اقلام دارویی شامل داروهای کمیاب، به‌خصوص آنتی‌بیوتیک‌ها از فروشندگان غیرمجاز دارو کشف شد. اعضای این دو باند نیز بازداشت شدند. همچنین معلوم شد تعدادی از داروهای کشف شده تاریخ مصرف گذشته، غیرمجاز و تقلبی است.

کشف جسد مرد جوان در صندوق عقب خودرویش
سه مرد با همدستی یکدیگر با انگیزه اختلاف مالی مردی را کشته و جسدش را در صندوق عقب خودرو جاسازی و اطراف روستا رها کردند.  
به گزارش جام‌جم، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر استان همدان در این باره گفت: مردی ۴۰ساله که سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان ملایر بود، ناپدید شد و خانواده‌اش برای یافتن او از پلیس کمک خواستند. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که خودرویش را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر یافتند. در بازرسی از خودرو، جسد مرد گمشده را در صندوق عقب خودرو در حالی یافتند که بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو و جسم سخت به قتل رسیده بود. وی افزود: با پیدا شدن جسد مقتول ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستورکار قرار دادند که پس از ۴۸ساعت کار شبانه‌روزی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم اصلی به همراه دو نفر از همدستانش شناسایی و بازداشت شدند. روز بعد متهم اصلی که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشت، اعتراف کرد به‌علت اختلافات مالی مقتول را که در روز حادثه به منزلش آمده بود با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده‌ است. فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: قاتل پس از سرقت انگشتر و گردنبند طلای وی، با برادرش تماس گرفته و با کمک وی و دوست برادرش که دیگر متهمان دستگیر شده هستند، جسد را با خودروی مقتول در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر رها می‌کنند. طلاهای سرقت شده از یکی از طلا فروشی‌های این شهرستان کشف و در این ارتباط یک متهم نیز دستگیر شد. تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد. 

دانشجوی عراقی قربانی سرقت  گوشی تلفن همراه
دانشجوی عراقی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در حمله سارقان مصدوم شده بود در بیمارستان فوت شد. 
علیرضا نجفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ایرنا گفت: بشار فائق (باراگائی)، دانشجوی عراقی واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز چند روز پیش در پارک ساحلی کیانپارس اهواز از سوی سارقان گوشی‌قاپ مورد حمله قرار گرفت و بر اثر ضربات متعدد چاقو زخمی و به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز منتقل شد. او تحت درمان بود اما دیروز با وجود تلاش پزشکان فوت شد.