دستگیری مسافرنمای قاتل در کازرون

دستگیری مسافرنمای قاتل در کازرون

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری قاتلی که تحت عنوان مسافر، مالک سواری پژو پارس را به قتل رسانده و خودرو را به سرقت برده بود خبر‌ داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این پرونده گفت: پس از مراجعه فردی در تاریخ پنجم آبان امسال به پاسگاه تنگ چوگان شهرستان کازرون و اعلام این‌که برادر همسرش با یک سواری پژو پارس از شیراز به مقصد شهر خشت حرکت ولی تاکنون به منزل مراجعه نکرده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند مالک خودرو، فردی ناشناس را به عنوان مسافر در طول مسیر سوار کرده است. هویت فرد ناشناس شناسایی و کارآگاهان اداره عملیات ویژه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند. رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: فرد ناشناس که اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و اظهار کرد تحت عنوان مسافر سوار خودرو شدم و در طول مسیر با شلیک اسلحه کلت راننده را به قتل رسانده  و پس از هماهنگی با دوستم و حضور در منطقه خان‌زنیان جسد را در اطراف یکی از باغات دفن و خودرو را نیز سرقت کردم. 
حبیبی با اشاره به این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلت کشف شد، تصریح کرد: همدست متهم که در دفن کردن مقتول با قاتل همکاری داشته بود نیز دستگیر شد.