کوری، پایان درگیری 3بچه‌محل در پارک

کوری، پایان درگیری 3بچه‌محل در پارک

دو مرد که متهم هستند در جریان درگیری باعث نابینایی پسر جوانی شده‌اند در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شدند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت امسال و با گزارش درگیری خیابانی در پارک شقایق تهران آغاز شد. در این درگیری مرد جوانی از ناحیه چشم و کتف آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شد. پزشکان با معاینه اکبر اعلام کردند باید چشم چپ او را تخلیه کنند تا به چشم دیگرش آسیبی وارد نشود. اکبر تحت عمل جراحی قرار گرفت و چشم چپش تخلیه شد. 
مرد جوان پس از ترخیص از بیمارستان علیه دو مرد به نام‌های شاهین و مهرداد شکایت کرد. در ادامه این دو مرد دستگیر شده و به درگیری با شاکی اعتراف کردند اما مدعی شدند به چشم او ضربه نزده‌اند.
پرونده متهمان به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و آنها در شعبه دوم پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه دادگاه شاکی در تشریح شکایتش گفت: «روز حادثه در حال عبور از پارک بودم که شاهین بی‌دلیل سمتم آمد و به من فحاشی کرد و خواست برای دعوا به محل دیگری برویم. گفتم با شما دعوایی ندارم که با دوستش مهرداد دستم را گرفتند. شاهین با مشت ضرباتی به چشمم زد که باعث نابینایی من شد.» 
وکیل شاکی هم اظهار داشت: «شاهین با ضربات مشت باعث پارگی چشم و نابینایی موکلم شد. به‌همین‌دلیل موکلم درخواست قصاص دارد.»
سپس شاهین در جایگاه ایستاد و با رد اتهامش گفت: «هیچ ضربه‌ای به اکبر نزدم. او دست‌های مرا گرفته بود و چندین بار مرا به دیوار کوبید.»
مهرداد هم منکر اتهامش شد و گفت: «ضربه‌ای به شاکی نزده‌ام.» 
 رئیس دادگاه سپس به اعترافات قبلی دو متهم در دادسرا اشاره کرد که مهرداد گفت: «معنی کلمات را به‌خوبی نمی‌دانستم و تحت فشار پلیس آگاهی اتهامم را قبول کردم. من ضربه‌ای به اکبر نزدم و خودش هم می‌گوید شاهین ضارب 
اصلی است.»
با این دفاع مهرداد، شاهین مدعی شد شاکی با مهرداد تبانی کرده تا این اتهام را گردن من بیندازد. من شاهدی دارم که اثبات می‌کند ضربه‌ای به شاکی نزدم.
در ادامه شاهد پرونده به دادگاه احضار شد و گفت: «آن روز شاهین ضربه‌ای به صورت شاکی نزد. در جریان دعوا با چوب ضربه‌ای به سرش زدند که گیج بود و روی زمین افتاد.»
پس از دفاعیات متهمان و اظهارات شاهد، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.