تلخ‌ترین كادوی تولد

«جایروپلن» سر پسر 24 ساله را قطع كرد

تلخ‌ترین كادوی تولد

 قرار بود روز تولد دختر جوان برایشان خاطره‌انگیزترین روز شود، اما تلخ‌ترین روز عمرشان رقم خورد. پسر جوان زمانی كه با پایان پرواز دختر جوان به سمت او رفت، براثر برخورد پره جایروپلن به گردنش به طرز دلخراشی جان باخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 13 و 54 دقیقه پنجشنبه حادثه‌ای مرگبار در یك سایت پرواز بالگرد در كردان به پلیس البرز اعلام شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد غرق در خون پسر جوانی روبه‌رو شدند كه به طرز دلخراشی جان باخته بود. تحقیقات از مدیران سایت پروازی نشان داد، پسر جوان و دختر مورد علاقه‌اش برای ثبت روزی خاطره‌انگیز به آنجا مراجعه و جایروپلنی را اجاره كرده بودند. ابتدا پسر جوان سوار جایروپلن و بعد از آن نوبت دختر مورد علاقه‌اش رسید. زمان فرود جایروپلن، پسر 24 ساله به سمت او رفت كه حادثه‌ای تلخ برایش رقم خورد.
در حالی كه برخی سایت‌ها مدعی بودند عروس و داماد جوانی هنگام فیلمبرداری عروسی دچار حادثه شدند، پلیس اعلام كرد این حادثه در جشن تولد دختر جوان رقم خورده است.

حادثه در جشن تولد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این حادثه به جام‌جم گفت: دختر و پسر جوانی ظهر پنجشنبه به یك سایت پروازی بالگرد در منطقه كردان مراجعه كردند. در این سایت پروازهای تفریحی و آموزشی با جایروپلن0 
انجام می‌شود.
سرهنگ محمد نادربیگی ادامه داد: آن روز تولد دختر جوان بود و آنها به این مناسبت تصمیم به پرواز با جایروپلن گرفته بودند. آنها با اجاره جایروپلن پرواز را آغاز كردند كه برخورد پره به گردن پسر جوان باعث قطع شدن سرش شد.
وی افزود: پس از تحقیقات از شاهدان ماجرا، جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و با دستور بازپرس جنایی تحقیقات درباره علت دقیق حادثه ادامه دارد.
​​​​​​​
مسؤولیت نداریم
این حادثه در سایت كردان شركت هلیكوپتری ایران در حالی رقم خورد كه مدیران این شركت از ارائه توضیح در این‌باره خودداری كردند. معاون عملیات این شركت عنوان كرد: «این بخش سایت اجاره شركتی بود كه مسؤولیت حادثه به‌عهده آنهاست.»
در این سایت پروازهای آموزشی و تفریحی با جایروپلن انجام می‌شود كه برای استفاده از آنها باید از قبل به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام كرد.

حادثه مرگبار هنگام فرود
عصر دیروز سایت كن‌نیوز هم در گزارشی اعلام كرد؛ خلبان 55 ساله ابتدا پسر 24 ساله را سوار كرده و پس از 13 دقیقه پرواز فرود می‌آید. بعد از آن دختر جوان سوار می‌شود كه هنگام فرود در باند، پره جایروپلن به سر پسر 24 ساله كه روی باند قرار داشت اصابت می‌كند. خلبان پس از فرود به سمت پسر جوان می‌رود كه متوجه مرگ او می‌شود.