تناقض‌‌گویی به  سبک ترامپ

تناقض‌‌گویی به سبک ترامپ

بعد از مطالبه مردم از سران نظامی کشورمان برای پاسخ به اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا خوشبختانه حمله به مجهزترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق (عین الاسد) صورت گرفت که این امر نشان از توان بالای بازدارندگی کشورمان دارد.
آمریکایی‌ها و شخص دونالد ترامپ مدعی شده بودند که در صورت حمله ایران به منافع این کشور در منطقه، 52 نقطه فرهنگی ایران را مورد هدف قرار خواهند داد ولی ترامپ در سخنرانی شب گذشته مدعی شد قصد جنگ ندارد و دو طرف می‌توانند با هم صلح کنند.
این تناقض‌گویی‌های آشکار ترامپ، قبل و بعد از حمله ایران به عین الاسد به این دلیل صورت گرفت که ژنرال‌های ارتش آمریکا، سران پنتاگون و نیروهای نظامی آمریکا و همچنین شخصیت‌های مطرح جهانی از جمله امانوئل مکرون (رئیس‌جمهور فرانسه)، ترامپ را از هرگونه ماجراجویی جدید علیه ایران پرهیز داده بودند، چون ایران در کسری از ثانیه می‌تواند تمامی منافع آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه را نابود کند.
حضور هیات سعودی بعد از حمله به عین الاسد در کاخ سفید هم نشان‌دهنده عمق وحشت کشورهای ضعیف منطقه و رژیم صهیونیستی بود چون از واکنش تند محور مقاومت بیمناک شده‌اند.
طی روزهای آینده سران ایرانی و عراقی اسناد خود را در خصوص میزان تلفات انسانی و نظامی آمریکا در عین الاسد منتشر خواهند کرد ولی موثق‌ترین خبرها حاکی از
به درک واصل شدن 80 نیروی نظامی آمریکایی و تعداد زیادی از تجهیزات نظامی فوق پیشرفته آنها در عین الاسد است.