بسته تماشایی

پیشنهاد 5 فیلم برای تعطیلات نوروز

بسته تماشایی

بدون شك یكی از اولین انتخاب‌های اوقات فراغت نوجوان‌ها، فیلم دیدن است. گفتیم در آستانه اوقات فراغت نوروز، كه به تعطیلات كرونایی این روزها خواهد پیوست، تعدادی فیلم خوب هم به شما معرفی كنیم.

جست‌وجو 2018 (Searching)
تقریبا كل فیلم جست‌وجو، مثل بخش مهمی از زندگی روزمره شما نوجوان‌ها در صفحه دسكتاپ لپ‌تاپ یك خانواده می‌گذرد. زمانی كه یك پدر به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد و كل این جست‌وجو از طریق اطلاعاتی كه از لپ‌تاپ خودش و او به دست می‌آورد پیش می‌رود. مطمئنا تماشای این فیلم تاثیرات رسانه‌ها در این روزهای زندگی ما را بیش از پیش یادآوری می‌كند.

فورد علیه فراری 2019 (Ford v Ferrari)
شاید جای یك فیلم اكشن در بین فیلم‌های معرفی شده مان خالی باشد، به همین دلیل در بین فیلم‌های تازه تولید، فیلم «فورد علیه فراری» را به شما توصیه می‌كنیم. فیلمی راجع به شركت فورد كه برای بالا كشیدن خود در بین ماشین‌های دنیا، به سراغ تولید ماشین‌های مسابقه‌ای می‌رود و در این میان راننده به نام «كن مایلز» در ظاهری منجی گونه برای پیروزی شركت فورد علیه فراری وارد گود می‌شود. غافل از این‌كه مالكان شركت فورد به این راننده كه از طبقه فرودست جامعه است و خیلی در قید و بند ضوابط اجتماعی طبقه سرمایه دار نیست علاقه‌ای ندارند.

انیمیشن كلاوس 2019 (Klaus)
برای این‌كه سبد پیشنهادهای‌مان از انیمیشن هم خالی نباشد، توصیه مان به شما تماشای انیمیشن «كلاوس» است؛ انیمیشنی انگلیسی - اسپانیایی راجع به تلاش برای صلح و رفاقت! 
داستان این انیمیشن راجع به پسری پستچی به نام جسپر است كه برای ادامه مسیر شغل خانوادگی‌اش (كه خیلی هم به این شغل علاقه ندارد) راهی منطقه‌ای نزدیك به قطب شمال می‌شود. منطقه‌ای كه مردمش جنگی دیرینه با هم داشته‌اند و هیچ علاقه‌ای هم به نامه و نامه‌نگاری ندارند. ماجرای تلاش جسپر برای تامین رضایت خانواده‌اش و رساندن مردم این منطقه به صلح دقایق جذابی را برایتان خلق خواهد كرد.

زنان کوچک (Little Women) 
بسته پیشنهادی ما یک گزینه کاملا دخترانه هم نیاز دارد. احتمالا انیمیشن «زنان کوچک» را بارها از تلویزیون تماشا کرده اید. اما پیشنهاد ما این بار دیدن فیلمی است که از روی این رمان خوب ساخته شده است.
داستان رمان «زنان کوچک»درباره چهار خواهر به نام‌های: مگ، جو، بت و ایمی است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و در زمان جنگ در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آنها به جنگ رفته و این چهار خواهر همراه با مادر خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و زندگی ساده اما شادی دارند.

چاقوكشی 2019 (Knives Out)
اگر به دیدن فیلم‌هایی در گونه معمایی و جنایی علاقه دارید تماشای چاقوكشی را به شما توصیه می‌كنیم. فیلمی راجع به قتل بزرگ یك خاندان به نام «هارلان ترامبی» كه پس از مرگی شبیه به خودكشی، فرزندان و اطرافیانش متهم به قتل او می‌شوند؛ و در این میان یك بازپرس جنایی در پرس‌وجوهای فراوان به نتایج جالبی از قتل او می‌رسد. 
در میان فیلم‌های امسال هالیوود كه همگی طعم اختلاف طبقاتی و خیزش طبقه فرودست علیه طبقه سرمایه‌دار دارند، مطمئنا فیلم چاقوكشی یكی از جذاب‌ترین فیلم‌های امسال محسوب می‌شود.