اژدها وارد می‌شود!

اژدها وارد می‌شود!

بروس ‌لی این روزها خبرساز شده است. پس از گذشت سال‌ها از فقدان او هنوز هم انتشار خبر تازه‌ای از او می‌تواند هواداران بسیاری را به دنبال خود بکشد.

از خبر چند هفته پیش که بالاخره مشخص شد دلیل مرگ او نوشیدن آب آلوده بوده گرفته تا اتهام‌هایی که در ردپای او در قتل همسر رومن پولانسکی مطرح بوده است. اما این بار خبر تازه درباره بازگشت او روی پرده سینماهاست. 
«آنگ لی» کارگردان تایوانی‌تبار و برنده جایزه اسکار، فیلم جدیدی درباره بروس‌لی، بزرگ‌ترین رزمی‌کار تاریخ می‌سازد؛ جالب این که بدانیم تاکنون دست‌کم ۱۷ فیلم درباره اسطوره هنر‌های رزمی در جهان ساخته شده است. آنگ لی که سال۲۰۰۵ برای فیلم «کوهستان بروکبک» و سال۲۰۱۲ برای فیلم زندگی «پی» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده، فیلم بیوگرافی(زندگینامه) بروس لی را در دست ساخت دارد. الیزابت گابلر که به همراه بن اورارد ناظران این پروژه‌اند، می‌گوید بروس لی یک پروژه طولانی‌مدت برای آنگ است. 20جولای۱۹۷۳، بروس لی در حالی که فقط ۳۲‌سال داشت به طور ناگهانی بر اثر اِدِمِ (تورم) مغزی درگذشت. بازی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود، جایگاهی جاودانه برای بروس‌لی در قلب بسیاری از سینماگران به ارمغان آورد.