راز قتل 2 زن در سینه گروگانگیر مسلح

راز قتل 2 زن در سینه گروگانگیر مسلح

اعترافات عامل گروگانگیری در شهرک فاطمیه قم در تازه‌ترین اعترافاتش راز قتل زن 44 ساله در محله تهرانپارس تهران را فاش کرد. متهم به تصور این‌که این زن به او خیانت کرده، با شلیک گلوله او را کشت.
  به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، عصر   بیست دوم    آذر امسال مردی   27 ساله به نام علی در شهرک  فاطمیه قم   سوار اتوبوس شرکت واحدی شد که پنج  سرنشین داشت .  او در میانه راه با سلاح کلتی که در دست داشت آنها را  تهدید کرد و همه را به گروکان گرفت تا بتواند  برادرانش را از زندان
آزاد کند.
پس از نزدیک به چهار ساعت از این گروگانگیری، ماموران پلیس وارد عمل شده و متهم را دستگیر کرده و گروگان‌ها نیز آزاد شدند.
متهم به قتل وقتی به پلیس آگاهی منتقل شد به قتل همسر برادرش و زن دیگری اعتراف کرد . او مدعی شد؛ همسر برادرش را بیست و پنجم آبان امسال با شلیک گلوله در یکی از محلات شهر قم به قتل رسانده است.
مرد خشن درباره قتل زنی در تهران هم گفت: بعداز قتل همسر برادرم ، می‌دانستم  پلیس در تعقیبم است ، از شهر قم شبانه فرار کردم و به  تهران آمدم. مدتی   در خانه دوستانم بودم که از طریق  یکی از آنها  با زنی آشنا شده و به خانه‌اش در تهرانپارس رفت و آمد داشتم.   به او علاقه‌مند شدم و  بعد از چند روز متوجه شدم مردی به خانه او در رفت و آمد است و او به من خیانت کرده است. 19 آذر ماه او در آشپزخانه در حال درست کردن غذا بود که صدایش کردم و گفتم ، حالا که خیانت کرده باید مجازاتش کنم. بعد گلوله‌ای به سرش شلیک کردم و به قم بازگشتم.
ماموران  به استعلام از اداره دهم پلیس  آگاهی تهران  پرداختند که  معلوم شد ،نوزدهم  آذرماه  زنی در محله‌ای که متهم پرونده می‌گوید با شلیک گلوله به قتل رسیده و شوهر سابق او به عنوان تنها مظنون پرونده  در بازداشت است.
  قرار شد با دستور مصطفی  واحدی، بازپرس شعبه  یازدهم  دادسرای جنایی تهران،  این متهم برای ادامه تحقیقات از پلیس قم  به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شود.